תיקון צנרת ללא הרס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם בעבר בכדי לתקן צנרת המצויה מאחורי קירות או מתחת למרצפות, היה צורך לשבור את הקירות או להסיר את המרצפות, הרי שכיום הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לתקן צנרת ללא הרס. תיקון צנרת ללא הרס מתחיל באיתור התקלה באמצעות רובוט או באמצעות סיב אופטי ולאחר שמאתרים את התקלה, לתקן את החור באמצעות טלאי, שרוול ייעודי או התזה של חומר מיוחד הקרוי: חומר אפוקסי. כמובן שלא כל איש מקצוע יודע כיצד לתקן צנרת ללא הרס ולכן, במידה ואתם זקוקים לשירות המדובר, כדאי לוודא מראש שאתם בוחרים באיש מקצוע שמומחה ומנוסה בתחום זה.

מתי יש צורך לתקן את הצנרת?

הצנרת יכולה לדרוש תיקון בשל גורמים שונים:

  1. בכל מקרה שבו שורשים של עצים נכנסים לתוך הצנרת, הם יצרו סתימה רצינית בביוב שתדרוש שירותי ביובית בכדי לפתוח אותה. במקרה הזה יהיה צורך לחתוך את השורשים באמצעות מכשיר בשם דיזה. במקרה שבו השורשים כבר גרמו לסדקים או שברים בצנרת, יהיה צורך לתקן אותה או במקרה חמור להחליף אותה.
  2. סיבה נוספת היא בלאי טבעי. בסופו של דבר, גם לצנרת יש תאריך תפוגה כלשהי, בייחוד כאשר מדובר על צנרות העשויות ממתכות שונות שעם השנים צוברות אבנית או חלודה. חשוב לדעת כי בלאי בצנרת עלולה לגרום לפיצוצים או נזילות בצנרת. לעיתים ניתן לתקן את הצנרת הבלויה, אך חשוב לדעת כי לעיתים לא משתלם לתקן צנרת בלויה וכדאי כבר להחליף אותה בחדשה שכן, צנרת בלויה תפתח שוב ושוב בעיות.
  3. סיבות נוספות לפגיעה בצנרת יכולות להיות שינויים שונים שמתרחשים בשטח לרבות: חפצים שחדרו לצנרת, אדמה שזזה, התקנה לא מספיק טובה של הצנרת ועוד.

כיצד מתבצע תיקון צנרת ללא הרס?

בעבר, בכדי לתקן צנרת היה צורך להרים מרצפות, לשבור ריצוף או קירות ובאופן כללי להסב נזק וזאת בכדי לחשוף את הצנרת, להבין מה הבעיה וככל הנראה גם להחליף את הצנרת כולה ולא משנה מהי הבעיה העומדת על הפרק. אולם כיום, אנו חיים במציאות טכנולוגית מתקדמת ובהתאם לכך, גם תחום תיקון צנרת מתקדם יותר וניתן לבצע תיקון צנרת בלי לגרום לבית להפוך לאתר בנייה.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי לא תמיד ניתן לבחור בשיטת התיקון המדוברת. ניתן לבצע את השיקום נזקי צנרת ללא הרס רק כאשר מדובר על הצנרת של הביוב ולא בצנרת האחראית על אספקת המים וזאת בשל העובדה שתיקון ואיטום הצנרת דורש הכנסת טלאי או שרוול שאמנם מתאימים לקוטר של צנרת הביוב, אך פחות מתאימים לצנרת המים שכן, היא דקה יותר.

כמובן שיש לקחת בחשבון את העובדה שלפעמים יהיה בלתי אפשרי לתקן ללא הרס גם בצנרת הביוב וזאת בשל מצב הצנרת. אם מדובר על צנרת שיש בה קורוזיה רצינית או שהיא מתחילה להתפורר, לא כדאי לתקן אותה ומשתלם יותר להחליף אותה כבר. תיקון נקודתי של צנרת שכזאת לא באמת יחזיק מעמד לאורך זמן וזאת בשל מצב הצנרת ולכן, אין ספק שכדאי להשקיע כבר בהחלפת הצנרת באחת חדשה ואיכותית.

חשוב שתזכרו כי מחיר התיקון של צנרת ללא הרס לא פעם יהיה גבוה יותר ממחיר החלפת הצנרת כולה ולכן, אם אתם תוהים מה משתלם לכם יותר כלכלית, אין ספק כי להחליף את הצנרת יהיה משתלם יותר. כדאי שתבחרו בצנרת פלסטיק איכותית שהיא עמידה יותר ביחס לצנרת העשויה מברזל.

במי כדאי לבחור עבור תיקון צנרת ללא הרס?

חשוב שתדעו, גם אם צנרת הביוב שלכם מאוד מתאימה לתהליך תיקון צנרת ללא הרס, הרי שלא כל אינסטלטור ידע כיצד לבצע את העבודה בצורה נכונה. ניסיון לתקן צנרת בשיטה זאת ללא ידע מספק בתחום או ניסיון, יכול להסב נזק לצנרת ולכן, עליכם לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מבררים על איש מקצוע שיעניק לכם את השירות המדובר.

כדאי לבחור באינסטלטור שמעבר לעובדה שהוא מציע שירות תיקון צנרת בצורה הזאת, גם מציע שירותים נוספים כגון: שירות צילום צנרת באמצעות סיב אופטי שמטרתו היא לבחון את מצב הצנרת מבפנים ולהבין מהי בדיוק הבעיה וכן שירותי ביובית שמטרתם היא לטפל בסתימות שמגלים או בהצפות ביוב במידה וקיימות. אינסטלטור המציע את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת, יבצע את הטיפול הנדרש בצורה מהירה יותר, מדויקת יותר ומקצועית יותר.

תיקון צנרת
תיקון צנרת

איזה שיטות ניתן למצוא לתיקון הצנרת ללא הרס?

ישנן שיטות שונות המוצעות כיום לצורך תיקון צנרת מבלי להסב לה הרס. בין השיטות שניתן למצוא כיום:

  1. שיטה ראשונה היא הטלאה- מדובר על שיטה שמתאימה מאוד לתיקון של חור גדול ונקודתי שמוצאים בצנרת. בשיטה המדוברת יוחדר מעין בלון לצנרת, כאשר החלק החיצוני שלו עטוף בבד. הבד יהיה עשוי מחומר מיוחד שמתקשה ובדבק מיוחד. לאחר שמחדירים את הבלון לתוך הצנרת במקום שבו מצוי החור, מנפחים אותו והוא מדביק את הבד לדפנות של הצינור וכך הוא סותם את החור.
  2. שיטה נוספת היא שירוול. מדובר על שיטה שמתאימה לצנרת שמוצאים בה לא מעט חורים. השיטה דומה לשיטת הטלאי, אלא שבמקרה הזה משתמשים בשרוול שיש בו חומר פולימרי מתקשה. את השרוול מחדירים לתוך הצנרת והוא נדבר לכל אורך הצינור בדפנות, כך שנוצר מצב שבו יש צינור אטום בתוך צינור המים, שהמים עוברים דרכו במקום בצינור הפגום החיצוני.
  3. שיטה נוספת היא התזה אפוקסית. מדובר על שיטה שמשתמשים בה במקרה ואין אפשרות להשתמש בשתי השיטות שהוזכרו לעיל בשל זווית בעייתית של הצנרת או חוסר בגישה למקום. התזה אפוקסית מתאימה לסתימה של חורים נקודתיים בצנרת והיא מבוצעת על ידי רובוט מיוחד.

תיקון של צנרת ללא הרס זוהי עבודה למומחים בלבד ועל כן, חשוב לבחור את אנשי המקצוע המומלצים והמנוסים ביותר בתחום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר