פתיחת סתימה באסלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

 

אם יש לכם סתימה באסלה, אין ספק כי מדובר על סיטואציה כלל לא נעימה. ראשית כל, אין אפשרות להוריד את המים בשירותים ולכן, אין אפשרות להשתמש בהם. שנית, הדבר עלול ליצור ריח רע בבית כולו. לכן, יש לטפל בבעיה באופן מידי. חשוב שתדעו שפתיחה של סתימה באסלה היא לרוב עבודה די פשוטה, אשר לפעמים אפילו אפשר לתקן באופן עצמאי. את כל המידע על הגורמים לסתימה באסלה, כיצד להימנע ממנה ומה לעשות במקרה שהיא נוצרת, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

איך סתימה באסלה נוצרת?

ברוב המוחלט של המקרים, מי שאחראי על יצירת סתימה באסלה הם דיירי הבית. על אף שהאסלה נראית כמו משהו מאוד רחב, הצנרת שלה צרה ולכן, כאשר זורקים מגבונים או לכלוך לאסלה, הצנרת פשוט תיסתם והמים לא יצליחו לעבור מהאסלה לביוב. לכן, אם אתם זורקים מגבונים או מוצרי היגיינה נשית לאסלה, כדאי שתדעו שסתימה באסלה שלכם היא עניין של זמן. כיום לא מעט אנשים גם שמים סנובון בקצה העליון של האסלה. אם הוא נשאר במקום, הרי שהכל בסדר, אף אם הוא נופל בטעות ומורידים עליו את המים, הוא עלול לגרום לסתימה. אם יש לכם ילדים קטנים בבית אשר עלולים לא לשים לב מתי הסנובון נופל ואם הוא נופל, כדאי פשוט להימנע מלהשתמש בו בשירותים שלכם וזאת בכדי שלא תיגרם סתימה.

האם אפשר לפתוח סתימה באסלה באופן עצמאי?

פתיחת סתימה באסלה שנגרמת כתוצאה מזריקת מגבונים באסלה, לרוב לא תהיה מורכבת מדי. אם אתם מסוגלים לסבול את הריח הרע, אתם יכולים לנסות לפתוח אותה בעצמכם. קודם כל חשוב שתסגרו את ברז המים של הניאגרה. לאחר מכן, יש להשתמש בפומפה בכדי לנסות לפתוח את הסתימה. אם מדובר על סתימה קלה לרוב הפומפה תסייע לפתוח אותה. אם לא הצלחתם ויש לכם אסלה עם ברך ביקורת, כדאי שתפתחו את הפקק שמעל הברך בזהירות והכניסו קפיץ ידני או ספירלה פנימית. אם תרגישו גודש באמצעותם, נסו להוציא אותו או לדחוף אותו בהמשך הצינור עד כמה שאתם יכולים. את אותה הפעולה תוכלו לבצע גם עם קולב ברזל.

אם באסלה שלכם אין ברך ביקורת, אתם יכולים לנסות להכניס אל הספירלה או הקפיץ לתוך האסלה עצמה ולבצע את אותה הפעולה במדויק.

מתי יש צורך לפנות לאיש מקצוע עבור פתיחת סתימה באסלה?

אם אתם לא מעוניינים לנסות לפתוח את הסתימה באופן עצמאי, או אם אתם פשוט לא מצליחים לעשות זאת, זה הזמן שלכם לפנות לשירותיו של אינסטלטור מקצועי. לרוב אינסטלטור מקצועי יפתח את הסתימה תוך פרק זמן מאוד קצר, לרוב באמצעות שימוש בספירלה חשמלית או ידנית.

ומה לגבי סתימה חוזרת באסלה?

אם אתם שומרים על האסלה שלכם, לא זורקים לכלוך או מגבונים אך עדיין מדי פעם בפעם נוצרות סתימות, חשוב שתדעו שהסתימה באסלה כנראה איננה בעיה מקומית ונקודתית, אלא היא תסמין לבעיה עמוקה יותר כגון:

  1. ייתכן שקו הביוב שלכם קרס והוא מונע מהים לרדת. יחד עם זאת לפני שאתם ממהרים להחליף את קו הביוב, כדאי מאוד שתבדקו באמצעות שירותי צילום קווי ביוב על ידי סיב אופטי האם אכן קו הביוב שלכם קרס. לעיתים מדובר רק על צינור שקרס ובאמצעות עיגון ניתן לטפל בבעיה. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם יש צורך להחליף את הקו כולו.
  2. גורם נוסף שיכול לגרום לסתימות אסלה חוזרות הוא סתימה במערכת הביוב. אם הסתימות מתרחשות במקביל בביתכם גם במקלחת וגם בשירותים, ייתכן מאוד כי מדובר על סתימה במערכת הביוב עצמה ובמקרה הזה יש צורך להזמין שירותי ביובית לצורך פתיחת הסתימה בצורה הטובה ביותר. כמובן שגם לסתימות ביוב יש גורמים שונים וחשוב להבין מהו הגורם לסתימה בביוב שכן, אם מדובר על פסולת, ניתן לטפל בה בצורה ממוקדת על ידי זרם מים חזק של הביובית. אולם אם מדובר בשורשים שצומחים במערכת הביוב, יש צורך לבחור בשיטת טיפול שתתאים למצב.

כמה יעלה לכם לפתוח סתימה באסלה?

אחת השאלות שעולות אצל לא מעט אנשים כאשר הם מתמודדים עם סתימה באסלה היא: כמה יעלה להם לפתוח את הסתימה? ובכן, מחיר פתיחת סתימה באסלה ישתנה בהתאם לגורמים לסתימה, מורכבות הסתימה, מורכבות הפעולה הנדרשת לצורך פתיחת הסתימה והזמן הנדרש עבור פתיחתה. כמובן שאם מדובר על סתימה שמתרחשת בשל בעיה כלשהי במערכת הביוב, העלות של איתור הבעיה ותיקונה, תהיה יקרה יותר מהעלות של תיקון סתימה פשוטה בשירותים.

לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום

על אף שלא מעט אנשים מחפשים את הדרך לחסוך על תיקון סתימה בשירותים, הרי שאין ספק שבמקרה שבו מתפשרים על המקצועיות של איש המקצוע הנבחר ועל הניסיון שיש לו בתחום, עלולים לשלם על כך ביוקר בטווח הרחוק יותר. על כן, לא כדאי להתפשר על איש המקצוע שבו תבחרו עבור פתיחת סתימת ביוב, גם אם בפועל הדבר יעלה לכם יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר