התקנת כלים סניטריים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

התקנת כלים סניטריים מהווה דבר חשוב ביותר בתהליך שיפוץ חדר האמבטיה. בין אם יש צורך להחליף באופן נקודתי את הכיור, האסלה או הברז לכיור ובין אם יש צורך להחליף את כולם, חשוב מאוד לבצע את העבודה בצורה מקצועית וכמובן, לבחור את הכלים הסניטריים המתאימים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על הזמן הנכון להחליף כלים סניטריים כמו למשל: התקנת ברז אמבטיה, ועוד.. כיצד בוחרים את הכלים המתאימים וכיצד מתקינים אותם בצורה טובה ומוצלחת.

מתי כדאי שתחליפו כלים סניטריים?

אז מתי הזמן הנכון להחליף כלים סניטריים:

  1. בלאי או נזילות- אם הברז שלכם מטפטף וחלוד, אם האסלה שלכם נוזלת, אם הכיור נסדק או אם האמבטיה שלכם או כל כלי סניטרי אחר כבר לא נראים טוב או מתפקדים בצורה תקינה, זה הזמן שלכם להחליף אותם. כאשר מדובר על התקנה או החלפה של כלים סניטריים בלויים או בעלי נזילות, לא כדאי לבצע בהם תיקון נקודתי וכדאי מאוד
  2. בתהליך שיפוץ- אם אתם משפצים את חדר האמבטיה בביתכם, בין אם במסגרת תהליך שיפוץ כולל ובין אם במסגרת תהליך שיפוץ נקודתי, אין ספק שכדאי להחליף את הכלים הסניטריים בחדשים. כדאי להתאים אותם לתאורה, לחיפוי הקירות או לריצוף.

התקנת אמבטיה- מה חשוב לדעת?

טרם אתם מוציאים לא מעט כסף על התקנה של אמבטיה חדשה, תהליך שידרוש מכם פירוק ושבירה שלה. כדאי מאוד שתחשבו על הלבשת אמבטיה, מדובר על שיטה יעילה ובד בבד גם זולה ומהירה יותר. בתהליך זה, איש מקצוע ייקח את המידות של האמבטיה שלכם וילביש עליה אמבטיה חדשה, היא אמנם תהיה צרה יותר, אך תחסוך לכם לא מעט.

איזה סוגי אמבטיות אפשר למצוא?

ניתן למצוא כיום סוגי אמבטיות שהם:

  1. אמבטיה אקרילית שהיא הנפוצה והמשתלמת היותר. היא עשויה מחומרים פלסטיים שונים בשיטת מיוחדת הכוללת וואקום והיא עמידה לאורך שנים רבות. יתרון נוסף שלה הוא שהיא איננה צוברת חלודה
  2. אמבטיית יציקה- מדובר על אמבטיה שעשויה מברזל ומצפים אותה באמייל והיא כבדה יותר אך גם עמידה יותר. היא נחשבת למסורתית וניתן למצוא אותה בבתים ישנים.
  3. סוג נוסף הוא אמבטיית פח העשויה מפח דק שהעלות שלו נמוכה. היא מצופה בשכבה של אמייל.

התקנת כיור

הכיורים שניתן למצוא כיום הם: כיור אקרילי שהוא הכי משתלם ונפוץ שכן, הוא עמיד וחזק בפני מכות ושריטות ומגיע במגוון רחב של עיצובים וצורות, כך שניתן להתאים אותו לכל חדר אמבטיה.

כיור נוסף הוא כיור נירוסטה שעשוי מפלדת אל חלד ויש לו יתרונות רבים שכן הוא לא מחליד.

עוד כיור הוא כיור חרס שהוא כיור אלגנטי ואיכותי שעשוי מקרמיקה. הציפוי שלו עמיד והמראה מבריק.

כיצד מתקינים את הכיור?

את הכיור לאמבטיה ניתן להתקין בשיטות שונות והן: התקנה עליונה, כאשר בשיטה זאת השפה של הכיור עולה על גבי השיש, והתקנה שטוחה שבשיטה זו מתקינים את הכיור בדיוק בגובה של השיש ושל משטח העבודה, כך שניתן לגרוף את המים והלכלוך לתוך כיור. עוד שיטת התקנה היא כיור גובה אפס או התקנה אינטגרלית שבה הכיור מצוי בקו אחיד עם השיש, הוא מיוצר מאותו החומר ועובש ליטוש שמעניק תחושה של המשכיות.

התקנת אסלה

גם בתחום האסלות ניתן למצוא סוגים שונים:

  1. אסלת P שהיא האבלה המוכרת והפשוטה. היא עשויה מחרס ומיכל ההדחה שלה יהיה צמוד אליה או תלוי גבוה יותר והוא יהיה עשוי מפלסטיק. היתרון של האסלה המדוברת הוא העלות הנמוכה של ההתקנה והתיקון שלה. האסלה המדוברת לרוב תתפוס את כל החלל בחדר השירותים שכן היא גדולה.
  2. סוג נוסף הוא אסלה מונובלוק שעשויה מחרס ומגיעה כיחידה אחת עם מיכל ההדחה. מדובר על אסלה שנחשבת לאיכותית יותר מהאסלה המסורתית מבחינת הנוחות שהיא מציעה, הגודל שלה וכן המנגנון הפנימי שלה.
  3. אסלה נוספת היא האסלה התלויה המותקנת על הקיר בניגוד לאסלות האחרות שמודבקות לריצוף. את האסלה המדוברת לרוב מצרפים לניאגרה סמויה שמיכל ההדחה שלה מצוי מאחורי הקיר, כך שחדר האמבטיה מקבל מראה נקי ואסתטי.

התקנת ברז לכיור

כלי סניטרי נוסף הוא הברז לכיור. כיום ניתן למצוא כמה סוגים של ברזים שחשוב להכיר:

  1. ברז פרח שהוא הברז הנפוץ והמודרני ביותר. יש לו ידית אחת ששולטת על העוצמה של זרימת המים ועל הטמפרטורה של המים ומחוברים אליו שני צינורות, כאשר אחד מיועד למים הקרים ואחד למים החמים. הוא תופס פחות ממקום מברז שיש לו שתי ידיות והוא מתאים מאוד לכיורים קטנים.
  2. סוג נוסף הוא ברז קיר או סוללה שמותקן על הקיר מעל הכיור. הברז יכול להיות בעל ידיות נפרדות למים החמים והקרים או ידית אחת ששולטת גם על הטמפרטורה וגם על העצימות של המים.
  3. עוד סוג הוא ברז נשלף שבו ראש הברז מחובר לצינור ארוך שנשלף ומאפשר גמישות וניקיון מקסימלי.

התקנת כלים סניטריים צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר הן מבחינת בחירת הכלים המתאימים ביותר לחדר האמבטיה שלכם והן מבחינת התקנה איכותית ומקצועית שלהם. לכן, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, על מנת שהעבודה תבוצע בצורה נכונה ומדויקת ותסב את התוצאות הטובות ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר