משאבות להגברת לחץ מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

על אף שמדינת ישראל ידועה כמדינה מפותחת ויש בה לא מעט חידושים תעשייתיים וטכנולוגיים, הרי שישנם לא מעט אנשים שמתגוררים בבניינים משותפים שבהם די קשה להשתמש במים בצורה טובה בשל לחץ מים נמוך. ניתן לומר כי לחץ מים נמוך לא מאפשר לעשות שום פעולה שקשורה במים בצורה נוחה. בלתי אפשרי להתקלח בצורה נעימה, לשטוף כלים או להשתמש במים לכל צורך אחר בצורה יעילה ואיכותית. גם בבתי מגורים פרטיים לא פעם ניתן למצוא לחץ מים נמוך וזאת בשל העובדה שיש כמה שיטות לאספקת המים במדינת ישראל.

מה צריך לדעת על לחץ מים לא תקין?

בין השיטות לאספקת המים ניתן למצוא: בבנייני מגורים ישנן בריכות אגירה בגודל כלשהו על הגג כאשר המטרה היא להשתמש בכוח הכבידה ולהזרים מים לצרכים השונים בבניין. יחד עם זאת, הבריכות הללו לא פעם נוטות להזדהם והן גם לא מאפשרות לחץ מים גבוה לדירות המצויות בקומות העליונות שבבניין. ישנן בניינים שבהם יש משאבות להגברת לחץ מים בגדלים שונים אשר שואבות ודוחסות מים לצרכנים וכך הן מקלות על כל אדם שגר בקומה בעייתית. במבנה

כיצד משפרים את לחץ המים?

אם יש לכם לחץ מים לא גבוה בדירת המגורים שלכם, חשוב שתדעו כי ניתן לשפר זאת בצורה ניכרת באמצעות משאבות להגברת לחץ מים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של משאבות שכאלה בשוק, כאשר מאפשרות לשפר את לחץ המים בכל דירת מגורים וזאת בלי קשר לכמות המים שיש בבריכת האגירה, מצב המים ועוד.

משאבות אלקטרומגנטיות או חשמליות יכולות לספק את לחץ המים הנדרש לכל צרכן, בכל קומה ובכל כמות. בזכות ההתאמה של המשאבה המותקנת לרמת הצריכה של המים ולנתונים שונים שמציגים הדיירים של בניין מגורי או בית פרטי הנוגעים לאספקת המים ובזכות הנתונים הטכניים של המשאבות, הן יכולות לשפר לחץ מים בכל דירת מגורים. כמובן שחשוב להבין שבשל ההיצע של המשאבות מהסוג המדובר המוצעות כיום בשוק, יש צורך לרכוש את המשאבה הטובה ביותר ולהתקין אותה בצורה מקצועית על מנת שהיא תענה על מטרותיה כראוי.

כיצד מתאימים את המשאבה הנכונה?

בכדי להתאים משאבות להגברת לחץ מים לכל מבנה, יש צורך לשים דגש על כמה נתונים חשובים, כאשר הדבר הראשון שיש לעשות הוא לזהות את הצורך המדויק של כל דיירי מבנה המתעניינים במשאבה שכזאת. כלומר לעיתים יש גורמים פרטיים המעוניינים להתקין את המשאבה לצורך שימוש ביתי או לצורך שימוש בבניין משותף ולעיתים יש גורמים מסחריים שמעוניינים להתקין משאבה על מנת לאפשר שעות רבות של עבודה בתנאים לא פשוטים. המשאבה צריכה להיות מותאמת בהתאם לצרכים העומדים על הפרק.

כמו כן, ניתן למצוא כיום בשוק לא מעט משאבות של מותגים שונים וחשוב להבין שסוגי משאבות שונים יתאימו לרמת שימוש אחרת. בכדי שהמנגנון של המשאבה יתאים לכל רמה וסוג של שימוש וכן בכדי שאופן ההפעלה של המשאבה וצורת התחזוקה שלה יתאימו לסוג הלקוח, יש לבחור במשאבה מתאימה.

כדאי לדעת כי המשאבות מותאמות לפי בסיס של יחידות שימוש, כך שאם מדובר בצורך של משאבה בדירה אחת בלבד, היא תותאם לא מבחינת המידות ואופי השימוש, אם לעומת זאת מדובר על משאבה שרלוונטית למספר יחידות דיור, הרי שבמקרה הזה יהיה צורך במשאבה אחת או יותר שיהיו בעלי יכולת לספק בצורה הטובה ביותר מים במקביל לכמה דירות.

כמו כן, ניתן למצוא משאבות בעלות לחץ משתנה או לחץ קבוע ויש לבחור אותן בהתאם לצרכים, לציפיות, לדרישות מסחריות או אישיות ועוד.

כל מה שצריך לדעת על התקנת משאבה

טרם רוכשים משאבות לחץ מים חשוב להבין כי היא צריכה מקום ייעודי שבו תהיה אפשרות להתקין אותה בצורה בטוחה ולאפשר לה לעבוד בצורה הטובה ביותר. יש למקם את המשאבה בסמוך ללוח החשמל והצנרת שבבניין. חברות מקצועיות המציעות התקנה של משאבות להגברת לחץ מים, לרוב יבצעו גם בדיקה ראשונית של המצב בשטח לצורך זיהוי המקום המתאים ביותר להתקנה וביצוע כלל הפעולות הרלוונטיות על מנת שהמשאבה תותקן בצורה הטובה ביותר.

ללא התקנה מקצועית, למשאבה לא תהיה אפשרות לעבוד בתפוקה מלאה ולבצע את העבודה הנדרשת ממנה. כמו כן, לא יהיה פשוט לתחזק אותה ותוך פרק זמן קצר היא יכולה להתקלקל. במהלך ההתקנה של המשאבה, חשוב לוודא כי יחד עם המשאבה מותקנים על האביזרים שמגיעים יחד איתה לרבות: ברזים, בולמי זעזועים, ספחים ועוד. כמו כן, אפשר לבחור בהתקנה של אביזרים שהמטרה שלהם היא להשקיע את הרעש של הפעולה והזרימה של המשאבה.

במי לבחור להתקנת משאבות להגברת לחץ מים?

כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם בתחום התקנת משאבות להגברת לחץ מים ולכן, חשוב מאוד לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום וזאת בכדי לוודא שגם המשאבה שתיבחר תהיה המתאימה ביותר לצרכים העומדים על הפרק ותבצע את עבודתה בצורה יעילה ואיכותית וגם שהיא תותקן בצורה מקצועית ומדויקת.

למחירון אינסטלטורים לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר