צילום קווי ביוב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

בעיות במערכת הביוב הן ללא ספק דבר לא נעים. כאשר מדובר על בעיות שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם, יש צורך לבחור בשירות צילום קווי הביוב, כאשר המטרה היא להבין מהו המקור של הבעיה ולתת לו את המענה הראוי. צילום של קווי הביוב הוא אמנם לא תהליך זול שכן, הוא דורש סיב אופטי מיוחד בכדי לבצע אותו. יחד עם זאת, מדובר על פעולה חשובה ביותר כאשר ישנן בעיות ביוב שחוזרות על עצמן בכדי לתקן את מה שצריך ולמנוע את הופעת הבעיות שוב ושוב. במאמר הבא תקראו את כל מה שחשוב לדעת על הצורך בצילום של קווי הביוב, מי מבצע את הפעולה וכיצד עושים זאת.

מתי צריך לצלם קווי ביוב?

הנה כמה מקרים שבגינם יש צורך לבחור בשירות צילום קווי ביוב:

  1. אם מדי פעם ישנה סתימה כלשהי במערכת הביוב, מדובר על דבר הגיוני. אולם, אם הסתימות ביוב חוזרות על עצמן פעם אחר פעם, בתדירות די גבוהה, אין ספק שחשוב להבין למה הן נוצרות. בכדי לחשוף את שורש הבעיה, יש לבחור בשירות צילום מיוחד של קווי הביוב,. שיחשוף מה מתחולל בתוך המערכת ומה גורם לאותן סתימות להיווצר שוב ושוב.
  2. אם אתם מעוניינים לרכוש דירה חדשה, עוד טרם אתם חותמים על חוזה, כדאי שתוודאו כי צנרת הביוב במקום תקינה וכי היא לא תעשה לכם בעיות שונות בעתיד, במיוחד עם מדובר על דירה ישנה או דירה שאפשר לראות בה סימנים לרטיבות או נזילות. אולם צילום קווי הביוב זוהי הוצאה שנראית מאוד גדולה ולא כדאית בתהליך רכישת דירה, אך כדאי שתבינו, שאותו צילום יכול לחסוך לכם בעיות עתידיות שיעלו לכם לא מעט כסף.
  3. אם אתם מעוניינים לבנות מבנה כלשהו שיכיל אנשים, הרי שבכדי להוציא טופס אכלוס שמעיד על כך שהמבנה רלוונטי למגורים, תדרשו בין היתר להוכיח שקו הביוב תקין. בכדי להוכיח את זה, יש צורך שתבחרו בשירות צילום של קו הביוב. את הצילומים תדרשו להציג לגורמים הרלוונטיים.

איזה איש מקצוע מבצע צילום קווי ביוב?

חשוב שתדעו, לא כל אינסטלטור או מאתר נזילות ידע כיצד לבצע צילום של קו הביוב שלכם. לכל מאתר נזילות תהיה מצלמה טרמית לצורך איתור הנזילה, אך לא תמיד יהיה לו סיב אופטי הנדרש עבור צילום קו ביוב וכן, הוא לא בהכרח ידע כיצד לבצע את הפעולה המדוברת. לכן, אם יש לכם בעיה כלשהי עם צנרת הביוב או אם אתם צריכים לבחור בשירות זה מכל סיבה אחרת, עליכם לבחור מאתר נזילות מקצועי ומנוסה בתחום צילום של קווי ביוב, שמגיע עם המכשור המתאים לצורך ביצוע הפעולה כלומר איתור נזילות במצלמה טרמית  צריכה להתבצעה רק בצורה מקצועית ומדויקת. מאתר הנזילות המקצועי שתבחרו, יפיק לכם דוח. יחד עם זאת, אם אתם צריכים דוח שיהיה קביל בבית המשפט בתביעת ביטוח, חשוב שתבדקו שלמאתר הנזילות יש תעודה של "חוות דעת מומחה" או "עד מומחה"

כיצד מתבצע הצילום של קו ביוב?

קודם כל, בכדי לצלם קו ביוב יש לבצע את כל ההכנות הנדרשות: אם יש סתימה כלשהי במערכת הביוב קודם כל צריכים לפתוח אותה ורק לאחר מכן להכניס את הסיב האופטי. מדובר על סיב דק מאוד ולכן כאשר מכניסים אותו לקו הביוב הוא לא יפתח את הסתימה. חלק ממאתרי הנזילות שמבצעים צילום קו ביוב גם יציעו לכם שירות של פתיחת סתימה במידה וקיימת טרם הם מצלמים את קו הביוב, אולם חלק מהם ידרשו שתזמינו אינסטלטור מקצועי לצורך פתיחת הסתימה טרם הם מבצעים את הצילום.

אם הביוב שלכם מוצף, יהיה צורך לבצע קודם כל שאיבה של קו הביוב וזאת בכדי שהתמונות יצאו מספיק ברורות. בכדי לשאוב ביוב יש צורך להזמין שירותי ביובית 24/7.

החדרת המצלמה לקו הביוב

לאחר שמבצעים את עבודת ההכנה הנדרשת עבור צילום קווי ביוב, זה הזמן להחדיר את המצלמה לביוב. המצלמה תשדר למכשיר של איש המקצוע הנבחר בשידור ישיר מה קורה בתוך הביוב וגם תחשוף ליקויים שונים שקיימים לרבות: שורשים שצמחו לתוך קו הביוב, קריסות של צנרת, חלודה, חפצים שנתקעו ועוד.

הפקת דוח

בשלב הבא שהוא גם סיום התהליך, איש המקצוע יפיק לכם דוח ובו הוא יפרט את כל הממצאים וההמלצות שלו. את הדוח לא מקבלים במקום, אלא רק לאחר כמה ימים וכדאי לבקש לקבל אותו גם בעותק קשיח וגם בקובץ דיגיטלי. כאמור, מדובר על דוח מאוד חשוב שכן, הוא נדרש בבית המשפט עבור תביעות ביטוח, בכדי להוכיח את הבעיות בקווי הביוב.

לבחור באנשי המקצוע הנכונים

בסופו של דבר, חשוב לזכור שצילום של קווי ביוב הוא תהליך שחייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהוא יעלה על הבעיה הקיימת במערכת הביוב ובהתאם לכך, תהיה אפשרות לתת מענה ראוי לבעיה. לכן, בדקו היטב איזה איש מקצוע מנוסה בתחום, בעל המלצות רבות של לקוחות מרוצים וותק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר