התקנת ברז אמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם הברז שלכם באמבטיה התקלקל ודורש החלפה או אם החלטתם שאתם מעוניינים בברז אחר מעוצב יותר, חשוב שתדעו כי התקנת ברז אמבטיה חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל ידי איש מקצוע מנוסה בתחום וזאת בכדי שהוא יותקן בצורה איכותית וישמש עבור המטרות שלו כנדרש. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על מתי יש צורך להחליף ברז באמבטיה, כיצד בוחרים את הטוב ביותר וכיצד מתקינים אותו בצורה נכונה.

סוגים של ברזים לאמבטיה

ראשית כך, חשוב מאוד להבין כי בישראל ניתן למצוא ברזי אמבטיה אשר מתחלקים לשני סוגים והם: ברז סוללה שהוא ברז גלוי שמחובר לקיר בשני ברגים והוא הסוג הנפוץ יותר וברז מודרני שקרוי: אינטרפוץ. מדובר על ברז שרובו חבוי בתוך הקיר ורק הידית והראשים שלו גלויים, כך שכל עיסוק בברז הזה הוא הרבה יותר מסובך ובהתאם לכך הרבה יותר יקר.

מתי יש צורך להחליף ברז באמבטיה?

אם באמבטיה שלכם יש ברז סוללה ואתם שמים לב שהוא החל לטפטף, זה ללא ספק הזמן שלכם להחליף אותו. ייתכן כי הבעיה היא במנגנון של הברז בלבד, אך מכיוון שמדובר על חלק שביר וקטן, לא תמיד קל להשיג אותו ולא מעט אנשי מקצוע ימליצו לכם להחליף כבר את הברז כולו בברז חדש. אם הטפטוף נובע מהצוואר של הברז, ניתן לנסות ולחזק אותו בצורה ידנית, אך אם הוא ממשיך יהיה צורך להחליף את הצוואר של הברז. בכל מקרה שיש תקלה בברז אשר בגינה הוא לא פועל בצורה תקינה, ככל הנראה מדובר על תקלה שדורשת את החלפתו של הברז בחדש שכן, תיקון של ברז הוא לא דבר משתלם, במיוחד שכיום אפשר לרכוש ברזים במחיר זול יחסית ולהתקין אותם בצורה פשוטה.

מעבר לכך, אם אתם מעוניינים להחליף את הברז שלכם מסיבות של דקורטיביות ואסתטיקה כחלק מתהליך שדרוג חדר האמבטיה שלכם, גם במקרה הזה יהיה לכם צורך לבצע את תהליך החלפת הברז הקיים שלכם בברז החדש וזאת בהתאם לסוג הברז הנבחר ואופן ההתקנה שלו

כיצד מתקינים ברז באמבטיה?

התקנת ברז אמבטיה הוא תהליך שיש לבצע בכמה שלבים:

  1. בשלב הראשון יש לסגור את ברז המים הראשי.
  2. בשלב השני יש לשחרר את האומים של הברז באמצעות מפתח שוודי.
  3. בשלב השלישי יש להסיר את הברז הישן, לשחרר את כיסויי הצלחת של הצנרת ולעטוף את הצינורות שמחוברים לקיר בחוט פשתן או בטפלון.
  4. בשלב הבא יש למרוח דבק סיליקון שיחליף את הכיסויים ולאחר מכן להבריז את הכיסויים החדשים. בשלב זה יש לפתוח את ברז המים הראשי ולתת לכל הלכלוך לצאת. כאשר המים שיוצאים כבר לא חומים אפשר לבצע את השלב האחרון בתהליך זה
  5. בשלב האחרון יש להרכיב את הברז במקום שלו כאשר יש לוודא שהגומיות מצויות בפנים. לאחר מכן יש לחזק את האומים של הברז באמצעות מפתח ולהנות מהברז החדש. כמובן שחשוב לבדוק שאין נזילה כלשהי שמעידה על התקנה לא נכונה.

חשוב לדעת, לעיתים בתהליך התקנת ברז אמבטיה, תגלו כי הלמדים שבורים או חלודים והדבר מעיד כי המים יתחילו ככל הנראה לטפטף בקרוב מהאזור הבעייתי ועל כן יש להחליף את הלמדים. מדובר על עבודה מאוד עדינה שיש לבצע בצורה מדויקת ומקצועית שכן, אם לא מתקינים את הלמדים בצורה מדויקת, הברז יהיה עקום. לכן, במקרה הזה כדאי מאוד לפנות לשירותיו של איש מקצוע שיסייע לכם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

כיצד מחליפים ברז אינטרפוץ?

כאשר אנחנו מדברים על ההתקנת כלים סניטריים ובמיוחד על התקנת ברז אינטרפוץ באמבטיה, הרי שכאמור מדובר על עבודה מורכבת יותר. כמעט כל תיקון של ברז מהסוג הזה יכלול פתיחה של קיר האמבטיה, ביו אם לצורך החלפה של חלק בברז קיים ובין אם לצורך התקנה של ברז חדש. מרבית הנזילות נובעות כתוצאה מתקלה במנגנון של הברז אשר מצוי מאחורי הידית. במקרה הזה, העבודה תהיה פשוטה יחסית וזולה.

מדוע חשוב לבחור באנשי מקצוע עבור התקנת ברז אמבטיה?

על אף שלכאורה כל אדם יכול לבצע התקנה או החלפה של ברז אמבטיה בצורה עצמאית, הרי שאין ספק שכדאי ורצוי לבחור בשירותיו של איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחום. ההתקנה צריכה להתבצע בצורה מדויקת וזאת בכדי שהברז יתפקד בצורה תקינה ובד בבד, ישמר לאורך שנים רבות מבלי לנזול או לטפטף. כמו כן, חשוב להבין שעל אף שיש כיום דגמים רבים של ברזים, הרי שלא כל דגם יתאים לאמבטיה שלכם בהכרח. איש מקצוע ידע כיצד לסייע לכם לבחור את הברז המדויק ביותר הן לצרכים העומדים על הפרק, הן לתקציב העומד על הפרק והן לאמבטיה הספציפית שלכם. הברז חייב להיות מותאם לחיבורי האינסטלציה הקיימים.

החלפת ברז אמבטיה היא עבודה למומחים ועל כן, בכל מקרה שבו אתם זקוקים להתקנה של ברז אמבטיה או החלפה, חשוב שתבחרו באנשי מקצוע מנוסים ומומלצים שיבצעו את העבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר