ביובית 24/7 – כל המידע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

לא אחת, בשעות הכי לא צפויות, קורה כי אתם מתעוררים מריח לא נעים והצפה בבית. לכן קיים שירות יעיל מעין כמוהו, אשר נקרא ביובית 24/7. על מנת שתוכלו לסדר את הסתימה, הביובית הינה משאית שניתן למצוא בגדלים שונים, כאשר הגודל מותאם לפי המבנה. מדובר על משאית שיש בה שני מכלים, האחד מחדיר צינור עבה למערכת הביוב, אשר שואב את התוכן והמכל השני, מסניק מים נקיים בלחץ עז, לניקוי כל מערכת הביוב. אפשר לפתוח סתימות   עקשניות ולספק פתרון יעיל לבעיות ביוב אשר נמשכו מזה זמן.

ראיתם סימנים שעשויים להעיד בבעיה במערכת הביוב?

במידה והורדת המים בשירותים היא בעייתית, המים באסלה עולים ואתם מריחים ריח לא נעים מהמקלחת ראו השירותים, אל תחכו. אם תזמינו שירות ביובית 24/7 בשעות היום, המחיר עבור השירות יעלה זול יותר, מאשר בשעות הלילה. מומלץ בכל מקרה, לבצע השוואת מחירים בין חברות ביוביות שמספקות שירות זה באזורכם, מה שיעניק לכם את האינדיקציה הנכונה לבחור שירות מקצועי  ואמין.  ישנם אתרים ברשת שתוכלו לברר את התעריפים של שירות זה.

הסיבות שבגינן נגרמות סתימות במערכת הביוב

ישנן הרבה סיבות שבגינן קיימת סתימה במערכת הביוב. הראשונה היא, עקרות בית רבות, שופכות שמן טיגון ושאריות של קפה שחור לכיור. דבר זה, גורם לסתימה בצנרת ובמערכת הביוב בכלל. יש להקפיד על הנחת רשת על פתח מעבר המים בכיור, על מנת שהלוך המוצק יתנקז ברשת וניתן יהיה להשליכו לפח האשמה. גם שיער שמצטבר בפתחי ניקוז המקלחת והכיור בחדרי הרחצה, עשוי לגרום לסתימות כך שיש לאסוף את השיער והלכלוך מאזור זה, בכל פעם שמנקים את חדרי הרחצה.

ביובית 24 7

כיצד ניתן למנוע את סתימות הביוב?

לרוב בבנייני מגורים ומבנים ים שקיימים מזה עשרות שנים, הסיכוי להזמנת שירותי ביובית 24/7 יהיה  גדול יותר, מאשר מבנים צמודי קרקע. הסיבה היא, שבדירות השונות, אנשים אינם יודעים להשתמש נכון בשירותים או במקלחת. הכוונה היא, השלכת ניירות טואלט, פדים היגייניים, מגבונים לחים, ואפילו קיסמי אוזניים. זו הסיבה שמערכת הביוב נסתמת לעיתים קרובות יותר. מומלץ לבדוק אחת לשנה את מערכת הביוב, כך שתהיו תמיד עם האצבע על הדופק, תחסכו בכאבי ראש מיותרים וכמובן בכסף.

ביובית – משרת גם את המגזר הפרטי וגם את המגזר העסקי

גם מפעלים, בתי מלון, בתי חולים, מסעדות ובתי קפה, מזמינים בתדירות גבוהה יותר חברת ביובית 24/7, היות וכמות הפסולת ומורכבות מערכת הביוב היא גבוהה יותר ולכן, יש צורך בתחזוקה שוטפת, במיוחד במקומות שיש בהם המון שמנים כמו מפעלים, מסעדות ומבנים ציבוריים שגם שם מכינים מזון בכמויות גדולות. כאשר מזמינים שירותי ביובית, ניתן יהיה לבדוק אם הסתימות נגרמות משורשי עצים הנמצאים באזור, כך ששורשי העצים גורמים לסתימה ויש לבצע טיפול מיוחד אשר ימנע משורשי העצים.

טיפים למציאת חברת ביובית שתשרת אתכם לאורך זמן

כמו בכל בעלי המקצוע, גם בבחירת מי שיתחזק ויתקן לכם סתימות ובעיות אחרות במערכת הביוב, יש לבחור חברה אשר מציעה שירותי ביובית במשך כל שעות היממה. בחרו חברה שיש לה ניסיון רב שנים והמלצות רבות. שימו ל לבחור בחברה העובדת סביב השעון, כך שבכל שעה  שלא תהיה ביממה, בערבי שבת וחג, תמיד יהיה מי שיגיע בזמן, במקרה וחלילה תקרה לכם תקלה במערכת והצפה.

שירותי ביובית גם לחניונים תת קרקעיים

גם בחניונים תת קרקעיים, במיוחד בימי החורף ישנן הצפות ולכן, ביובית היא המענה הנכון במצב זה. ישנן משאיות מסוג ביובית שהן נמוכות, מה שמקל על הכניסה לחניונים, במטרה לשאוב את המים שחודרים לחניון. גם במקרה של חדירת מים לפיר מעליות, גם כאן ניתן יהיה להזמין שירותי ביובית, היות ושימוש במעלית במצב זה הוא מסוכן ועד שלא מרוקנים את המים ומזמינים לאחר מכן את חברת המעליות, השימוש בה אסור.

הקשיבו להוראות של חברת הביובית

אם הזמנתם ביובית, החברה טיפלה יפה בהצפה או  בסתימת הביוב, כעת עליכם להישמע להוראות של בעל חברת הביובית. שימו לב להקפיד על ההוראות של מי שטיפל לכם בסתימה באמצעות ביובית, מה שימנע בעיות עתידיות במערכת. אמנם הביוב  היא מערכת מוסתרת, כך שרובנו שוכחים לבדוק ואפילו מתעלמים מטיפול בה, מה שאינו מומלץ. לבטח, מפעיל הביובית או בעל החברה, יציע לכם לבדוק את מערכת הביוב אחת לתקופה מסוימת, כך שתוכלו ליהנות ממערכת תקינה לאורך זמן.

תמיד טוב שיהיה לכם טלפון של חברת ביובית

מומלץ תמיד, שיהיה לכם מס' טלפון של חברת ביובית מנוסה ואמינה וכזו שיש לה מחירים הוגנים. ההעדפה צריכה להיות תמיד של חברה המספקת שירותי ביובית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע היות ותמיד ברגע הלא צפוי, עשויות לצוץ תקלות במערכת הביוב. בקשו משכן או מכר שאתם סומכים עליו, לתת לכם המלצה על חברה המספקת שירותי ביובית באזורכם. אם תהיו מרוצים, לבטח תשמחו תמיד לפנות למי שטיפל לכם במערכת הביוב במקצועיות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מיגו אחזקות- אינסטלציה

אצלנו תמצאו את הפתרון לאחזקת הבית- עבודות אינסטלציה, שיפצים כלליים, עיצוב בגבס, מכירה והתקנה של ברזים מעוצבים ומוצרים נוספים. עם נסיון של מעל עשור בתחום, אנחנו כאן לתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר